pesakit - pesakit budiman :)

Wednesday, August 18, 2010

if and only if

aku mula bimbang. macam mana kalau setakat separuh jalan? aku rase aku nak,nak sangat. hati aku cukup kuat mengatakan memang ini yang terbaik. tapi kalau semua tinggalkan aku lepas aku buat semua ni macam mana? aku tak sanggup jauh dengan orang-orang yang aku sayang. tinggalkan aktiviti-aktiviti dulu. aku bukan jenis wanita muslimah pujaan semua untuk melakukan semua tu. more than that,im more worse. banyak yang dibuat salah dan dosa dulu. ramadhan,bantu aku cari jalan boleh? well,the hardest fight is fighting with yourself. God,please be with me and give me strength. AMIN.

5 comments:

farawrrr. said...

ape nih leng?story story

Maira Junoh said...

cte sket weh.
ta clear.
huhu

shepette said...

myrah n farah : mg x on9 aku nk cite gano yah wey..

munira anis said...

pardon me if i misinterpret this.
wateva pong,i'Allah those who u love surely love you too and i bet they wanna see you happy.
they won't leave you for wateva reason pong :)

it's never too late.a single step tu 1 usaha.sikit2 lama2 jadi lah tu.ramadhan's a batu loncatan for us,to be a better us.

shepette said...

munira i think you right this time.thank you ehh :)