pesakit - pesakit budiman :)

Monday, May 9, 2011

bahagia itu apabila kita membahagiakan


keluarga bahagia, percintaan yang bahagia. apa yang ak boleh conclude-kan bahagia ni sedaramara kasih sayang la kan. is it really possible actually for us to love somebody without they love us back in return? aku memang respect lah sape yang boleh buat macam tu sebab aku sendiri tak boleh nak buat macam tu =.=" Im that kind of person yang kalau ada jodoh, ada lah. serious kalau kawan aku yang ada masalah loveydovey things ni memang bukan maen lagi la aku ni dok potpetpotpet bagi nasihat as pengalaman aku ni banyak la sangat kan. padahal bercinta baru sekali, putus tengah jalan pulak tu. tapi aku gain experience dengan kawankawan aku sebenarnya. diorang yang banyak bagi pengalaman kat ak sebab aku ni kan pendengar setia. tapi ada betulnya, it is not a big matter wether we are happy or not as long as the people we love happy. bahagia ke kite, kalau kite dok bergembira huhahuha tapi kawan kita dok nanges ? bahagia ke kite, kalau kawan kite baru clash and kite suke atas ke-clash-an itu? bahagia? bahagia la tu? 


to make ourselves happy, make our love ones happy first.

damn, its so true! tak kisah la aku hancur-remuk-berderai dalam hati asalkan kau boleh senyum sampai telinga. betul ni, memang tak kisah :)




p/s : my english lately sangatsangatsangatsangat la teruk. macam la sebelum ni excellent sepet oii :P
p/s prime : stress nye ada ulcer !!

No comments: