pesakit - pesakit budiman :)

Thursday, August 18, 2011

saya ada model yang comel comel :)

premis 1 : orang selalu cakap misi ni lawa-lawa and comel-comel
premis 2 : aku misi
conclusion : ??







**tetiba rase macam ade bakat ambik gambar bile ade kawan misi lawa macam ni. and tetibe jugak rase rendah diri bile dikerumuni dorang. gambar aku korang taknak ambek pulak kan? grr!!



7 comments:

Alang Ridhwan said...

soalan ikhlas. siapakah diantara 4 orang ini yang masih belum berpunya.? (soalan tak tau malu)

Impian Semua said...

usah rs rendah diri sgt.. kamu pasti ada kelebihan juga.. :)

salam kenal...

shepette said...

alang

jawapan ikhlas, tuan blog yg belum bpunya lg. haha. semua kat ataih ni SINGLE :)

shepette said...

impian

hai. and terima kasih :))

Alang Ridhwan said...

hohoho..bila kita boleh dating agaknya? (soalan mintak penampar)

shepette said...

sp ni kecik ja. kalau korang ada jodoh jmpe la tu (ayat takmau bg harapan )

Alang Ridhwan said...

hahaha! xde hal la... (ayat mintak simpati)