pesakit - pesakit budiman :)

Thursday, December 29, 2011

two

Assalamualaikum :)

ewah, sopan sungguh anak Pak Latif ni kan bagi salam. Lately, aku macam lebih banyak menggunakan kalimah-kalimah ni. Instead of 'yayy, omg', better kite sebut Alhamduulillah, ya Allah, inshaAllah kan? kan? tapi ramai pulak tegur aku ni dah bertaubat ke. ade ke patut? macam la aku ni dok buat benda-benda haram kan. Nauzubillah mintak jauh. peduli je lah orang kate ape, lagipun benda baik kan :)

Dah menyimpang dari tajuk. two=dua. kenape dengan dua? erm, dua mata dua telinga dua tangan dua kaki. tak boleh satu ye, satu tak lengkap. tepuk sebelah tangan takkan berbunyi. kena dua jugak. it takes two to tango. banyak pulak merepek pasal no dua ni kan. takpelah, laen kali aku cerita. hihi


*mungkin sebab dua hari lagi nak balik Sg Petani. tapi tu bukan cerita sebenar. laen kali aku cerita, lain kali okay? Tata.

No comments: