pesakit - pesakit budiman :)

Saturday, September 4, 2010

gemuk it bahagia

6 hari lagi nak raya. semalam aku pergi tesco. aku naik penimbang berat, dengan harapan berat aku 45kg. tengok-tengok. helehhhh. aku turun sekilo aje weh! geram? tidak sama sekali , tapi kuciwa gila lah beb! bayangkan, baju raya yang aku ukur 2 bulan lepas dah tak padan dah aku pakai. muka takyah cerita la, jerawat sini-sana. kau saje je kan naik time-time nak raya nih. tu orang panggil balasan lah mek lin oi. dulu tak jagapakai apa-apa pun kat muka nih licin gula. sikalang ~ haih haihh. 



4 comments:

++:::dY[a]::::++ said...

haha..ko oke agy la mek lin..
tp bkpo batch kitow rmi berat naek eh???t'masok ak...hoho!!!

shepette said...

haha..kae aku oyak dh tu..gemuk itu bahagia.bahagia kot belako..haha

farah said...

kito supo lengg

shepette said...

koya mg farah.mg kuruh gilo.