pesakit - pesakit budiman :)

Sunday, September 19, 2010

panas terik , hujan badai.

lama tak online. hmm haha. ramadhan dah pergi. takde pape yang aku nak bangga sangat ngan ramadhan tahun ni. yelaa kan, motif utama nak khatam dalam sebulan tak tercapai frust! lailatul qadar rasa-rasanya aku tak dapat la kot. hari raya plak memang ofkos hepi tapi sedih tu tetap ada. kenapa sedih? hanya kanak-kanak riang yang ada abah umur macam aku and farah je paham.


SATU
dia sudah bergelar ayah,datuk dan moyang. usia sudah mahu mencapai seabad. tapi perangai masih macam si kanak-kanak ribena. kalah aku masa jaman-jaman frust tak tertonggeng dulu. hanya kerana  perempuan itu, dia hilang punca.


DUA
dia si anak. pagi petang malam hidup tak tenang uruskan si ayah. kerja selalu ditinggalkan. kadang-kadang tiap-tiap hari kena cuti. aku nak jadi macam si anak itu. taat.


TIGA
dia juga si anak. tapi kenapa harta yang engkau pandang? wang ringgit bukan jaminan. semoga engkau insaf.




SELAMAT HARI RAYA KE SEBELAS!


love,
shepette fadzlin.

2 comments:

farah said...

yolo leng
hanya kite je paham kan?

ghimau said...

Salam ziarah dari ghimau

http://ghimau.blogspot.com/