pesakit - pesakit budiman :)

Tuesday, December 14, 2010

second !

1. apa benda yang paling penting dalam hidup korang?
ABAH dan UMIE


2. benda terakhir yang korang beli guna duit korang?
gamba passport 12 keping


3. di manakah korang akan melangsungkan perkahwinan korang dan apakah temanya?
ohh, i never think of marriage !


4. adakah korang sedang bercinta sekarang?
sedang ingin me-reject cintacinta ;p


5. berapa lama korang akan mencintai kekasih korang?
kekasih pun aku takde. but yess eternally for my hubby 
.

6. di manakah korang selalu berjumpa dengan kekasih korang?
berape kali nak cakap aku takde kekasih ! isy buat aku down je :(


7. novel / buku / majalah terakhir yang korang beli?
pelangi 


8. apakah nama penuh korang?
beserta IC kah?


9. antara mak  ibu dan ayah, mana yang korang lebih mesra?
anak ABAH


10. namakan orang yang korang betul2 nak jumpa dalam hidup korang
HIM ! amin~


11. adakah korang basuh baju sendiri?
teknologi kan ade.hehe


12. di manakah tempat yang korang betul-betul nak pergi?
sape tak nak pergi SYURGA?


13. pilih satu; peluk ke cium?
both please.


14. beritahu 3 benda tentang orang yang beri tag.

silent reader | suke LIKE | frau to be


15. 5 benda yang disayangi dalam hidup anda
NONE.pecaye tak?


16. lagu yang anda paling suka dan selalu dengar
perfect two - auburn


17. bila tarikh lahir dan kat mana korang sambut tahun lepas?
221191 - mid valley

18. 5 rakan blogger yang korang nak tag a.k.a suspek yang perlu dicari


5 comments:

tfa_purpleclover said...

silent reader (know me well huh?)

suka LIKE (LIKE this)

frau to be (aminn)

^_^

dyalova said...

comel blog ni..suka header n bckground ^^

shepette said...

tifa : LIKE !

kak dya : tq ;p

Affendy said...

uit..hehe..suka la dpt tag..nak jugak..ahaha

shepette said...

ambik la kalau nak.
:)