pesakit - pesakit budiman :)

Sunday, May 30, 2010

fikir sebelum cakap

this post is totally boring , just ignore it.another tak puas hati dgn insan bergelar LELAKI,JANTAN,GUYS,BOYS.

alkisah bermula

romeow : i syg betol u ni..i xnak buang mase..jadi bini i??
juliot    : okay..dtg aa minang (maen angin jah bena)
romeow : betol ni?tp kite kna la kawen awal sbb thn depan kan i dh kna pegi jepon
juliot    : i okay je (maen angin lg)
romeow : yabedabeduu..x sabar nak kawen,nak hdup ngan u..yess!

wattahacksss..eee..benci laki macam kau ni..reti nak fun je..reti fikir yang kawen happy2 je..tak fikir ke pasal perkataan tanggungjawab? xsuka2 !siap datang2 umah aku pulak tuh..eee..geli2..iye,tawu kau budak pandai..dpt scholar JPA,tahun depan konfem pegi jepon bwat engin..tp kau nk kawen sebelum pegi jepon???nak suroh aku jage ko kat sane??gila lahh kot!kau penah fikir tak tanggungjawab kita nanti?kau tu nak belaja lagi..nafkah xkan reti nak bagi batin je kot,,x hingin aku..xkan nk bg aku makan dgn scholar kau tuh..ahhh..aku merepek..kau,jangan datang rumah aku lagi..aku xnak parents aku berkenan dgn kepandaian kau tuh..eee..aku geli aku geli...kau pegi jepon sorang2,blaja engin sunggoh2,,6 tahun lagi balek malaysia,,,pinang aku duit hantaran 50 ribu,,,,kalau aku single time tuh kite kawen okay sayang? deal ! muahhhhhh :)

4 comments:

Anonymous said...

haha...awek hot maaa

Mr.41 said...

wah...sapo tu??x cito pun ko ak...xpo r

farawrrr. said...

giloooooo.haha

shepette said...

kamil : hot,hotak!

juha : mg x on9..

mok yah : gilo nk mapuh!