pesakit - pesakit budiman :)

Friday, May 7, 2010

.tag.


Ditag oleh Fawh;


1) Adakah anda rasa anda hot?
cuba lahh sentuh panas ke tak

2) Upload wallpaper PC/laptop yang anda guna sekarang!
berokband gila..malas nk letak gamba
gamba umie ngan abah saya

3) Cerita pasal gambar.
i love them both.so damn much

4) Bila kali terakhir anda makan pizza?
lepas balek from melak
kak fizah blanjee :)

5) Lagu terakhir anda dengar?
kami guru malaysia
haha

6) Apa yang anda buat selain menyelesaikan tag ini?
pusing-pusing rambut
(gaya princess)
*bluwekkkk*

7) Selain nama sendiri, anda dipanggil nama apa?
sepet

8) Tag lagi 8 orang.
1. suma orang
2. aku kenal
3. dah buat
4. keje-keje
5. tag ni
6. so,
7. aku x tag
8. sape-sape

9) Siapakah orang no 1 kepada anda
romeo

10) Katakan sesuatu mengenai orang no 5
sila berus gigi dgn sabut kelapa

11) No 3 ada hubungan dengan siapa?
aku!

12) Bagaimana pula dengan no 4?
boleh cakap kuat sikit takk?

13) Pesanan buat orang no. 6
nak kawen jemput aku taw :P

14) Kata-kata cinta untuk orang no. 2
dalam tidurku ada kamu~

15) Adakah no. 7 dan no. 8 mempunyai persamaan?
dua-dua gila kepala hotak

16) Berikan 5 yang anda tahu tentang orang yang men-tag anda
- gila
-rambut lawa macam aku :)
-teman2 membengong
-boleh simpan rahsia
-hot.juga macam aku :P

17) Persamaan antara kambing dan lembu
korban raye haji

18) Perasaan anda buat tag ini.
aku dah ngantok!

19) Adakah anda tahu si Rizman itu sengal.
bukan kawan aku ponn

20) Gay or les?
astaghfirullahalazim

1 comment:

baincardin said...

Syukur alhamdulillah....akhirnya aku menjadi ayah.^_^