pesakit - pesakit budiman :)

Sunday, May 9, 2010

.UMIE.

aku xde ibu,aku xde mak,aku xde mama,aku xde mummy
tapi
aku ade umie
umie
SELAMAT HARI UMIE


sejak kecik lagi elin memang x rapat ngan umie..maybe sebab keje umie as a nurse..yelahh mase tu umie keje shift kan..pr yg jagakan..so,elin lebih rapat ngan abah..mane-mane pon ngan abah..tapi sejak masok UM nie,elin dah jadi cam makin rapat ngan umie..xtawu la sebab ape..


umie,thanx sebab percaya kat elin..elin tawu umie sedih sebab elin x macam anak umie yang laen..elin bukan yang paling pandai,elin bukan yang paling cantik..elin bukan yang paling jimat..elin tawu elin terok..pernah sekali tu umie pernah kena datang kat sekolah sebab elin buat kesalahan disiplin..elin tawu,umie terkilan sangat masa tuh..tak pernah ade anak umie pernah buat kesalahan macam elin..tapi umie tetap percaya kat elin,umie tawu elin tak jahat..elin nakal..umie,maaf sebab jadi anak umie yang nakal.


umie..elin tawu saat umie paling bahagia mase umie tengok anak umie berjaya..andd pasal tu elin xde lah berjaya sangat..salu nye suam-suam je..umie,tapi elin janji..elin akan belajar sampai umie boleh cakap, " elin kebanggaan umie"..bia lahh belajar sampai tua ponn..sumpah elin rela tak kawen.. tu janji elin~


*we both look like we're at the same age :P
**umie,lagi cantekk,ye saya tawu itu!

No comments: